Vyberte ze seznamu:
- Zadejte číslo své objednávky.
- Dále pokračujte tlačítkem “Chci zboží reklamovat”
- Dále postupujte podle pokynů…
- Pokud je vada viditelná, přiložte fotografii, na které je vada zřetelně vidět.
- Na konci formuláře uvidíte oznámení o přijetí požadavku. Tímto je z Vaší strany vše vyřízeno.
- Nyní máme týden na zpracování požadavku. Prosím nekontaktujte nás znovu pro urychlení a pouze vyčkejte na emailovou odpověď.
- V emailu Vám oznámíme způsob řešení reklamace.
Na kategorii dentální hygieny se vztahují přísné hygienické předpisy a u ROZBALENÉHO zboží není možné garantovat hygienickou nezávadnost. Proto v případě vrácení použitých konkrétních dentálních produktů, bude z hygienických důvodů z původní hodnoty objednávky odečtena cena použitých součástek přístroje.
14 denní lhůta se počítá od datumu převzetí zásilky zákazníkem.
Přesto, že proces vrácení zboží je velice jednoduchý a intuitivní, přečtěte si prosím všechny body:
- Zadejte číslo své objednávky.
- Dále pokračujte tlačítkem “Chci zboží vrátit ve 14 denní lhůtě”
- Dále postupujte podle pokynů. Na konci formuláře uvidíte oznámení o přijetí požadavku včetně datumu. V tento moment je oznámení podáno a my víme, že k tomuto datu žádáte o odstoupení od kupní smlouvy.
Zboží odešlete nejpozději do 14 dnů.
- Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, nebo dle dohody složenkou nebo převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích.Prosím nekontaktujte nás znovu pro urychlení a pouze vyčkejte na emailovou odpověď.
Pokud jste poškození zjistili do 48 hodin od převzetí, kontaktujte neprodleně přepravní společnost.
V dalších případech postupujte takto:
- Zadejte číslo své objednávky.
- Dále pokračujte tlačítkem “Zboží přišlo poškozené”
- Dále postupujte podle pokynů…
- Pokud je vada viditelná, přiložte fotografii, na které je vada zřetelně vidět.
- Na konci formuláře uvidíte oznámení o přijetí požadavku. Tímto jste nám oficiálně oznámili žádost o odstoupení od kupní smlouvy s datem odeslání této žádosti. V tomto momentě je z Vaši strany vše vyřízeno.
- Nyní máme týden na zpracování požadavku. Prosím nekontaktujte nás znovu pro urychlení a pouze vyčkejte na emailovou odpověď.
- V emailu Vám oznámíme další postup.
Pokud jste vytvořili objednávku, která ještě nebyla odeslána, můžete ji bezplatně stornovat.
- Zadejte číslo své objednávky.
- Pokud objednávka ještě nebyla vyřízena, objeví se možnost “Chci objednávku stornovat”
- Dále postupujte podle pokynů…
- Pokud jste zboží objednávali na dobírku, nebo jste zvolili způsob platby bankovním převodem, ale neodeslali jste platbu, klikněte pouze na “Zrušit objednávku”. Tímto je objednávka stornována a pro Vás veškerá práce končí.
Pokud jste zboží platili kartou, nebo bankovním převodem a již jste odeslali platbu, klikněte na tlačítko “Vrátit peníze” a vyberte způsob, kterým jste objednávku uhradili. - Na vrácení platby máme ze zákona 14 dnů. Obyčejně však proces trvá pár dní a o jeho vyřízení Vás budeme informovat emailem s přiloženým dobropisem.
Odeslání reklamovaného zboží na sklad
Kontrola technikem, oprava nebo výměna zboží
V průběhu reklamace jste o všem informováni
Odeslání reklamovaného zboží zpět Vám do 30 dnů
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat ZDE.
- Pistacioo s.r.o.
- IČ: 09622501
- Sedlákova 965, 674 01 Třebíč